17ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας

"Έλλη Αλεξίου"

Το σχολείο μας

school

Ο Κήπος του Προφήτη

Τα παιδιά σας δεν είναι παιδιά σας.

Είναι οι γιοι και οι κόρες της λαχτάρας της ζωής για τη ζωή.

Έρχονται στη ζωή με τη βοήθειά σας, αλλά όχι από σας και μ? όλο που είναι μαζί σας, δεν ανήκουν σε σας.

Μπορείτε να τους δώσετε την αγάπη σας, όχι όμως και τις ιδέες σας, γιατί αυτά έχουν τις δικές τους ιδέες.

Μπορείτε να στεγάσετε το σώμα τους, όχι όμως και την ψυχή τους, γιατί η ψυχή τους κατοικεί στο σπίτι του αύριο, που εσείς δεν μπορείτε να επισκεφθείτε ούτε στα όνειρά σας.

Μπορείτε να προσπαθήσετε να τους μοιάσετε, αλλά μην γυρεύετε να κάνετε αυτά να σας μοιάσουν, γιατί η ζωή δεν πηγαίνει προς τα πίσω και δεν σταματά στο χθες.

Εσείς είστε τα τόξα, απ? όπου τα παιδιά σαν ζωντανά βέλη θα τιναχτούν μπροστά.

Χαλίλ Γκιμπράν

Τι είναι το OLPC

Τι είναι το olpc

To OLPC δεν είναι ακόμα ένα φθηνό laptop, προκαλεί ένα νέο εκπαιδευτικό παράδειγμα, είναι ένα εργαλείο για παιδιά.

To XO-1 βασίζεται σε μια εκπαιδευτική θεωρία (Papert) που εισάγει σαν βασική εκπαιδευτική μέθοδο το ?μαθαίνω κάνοντας? απέναντι στην μονόδρομη διδασκαλία

http://en.wikipedia.org/wiki/Constructionist_learning
http://www.edutopia.org/php/interview.php?id=Art_901&key=037#

Είναι ένα εργαλείο που σχεδιάστηκε για να εξυπηρετήσει μια νέα λογική στον τρόπο που μαθαίνουμε και στο πως μπορεί να προκληθεί και να καλλιεργηθεί η ατομική και συλλογική δημιουργικότητα

http://learningevolves.wikispaces.com/alanKay

Στόχος είναι να προκαλέσει ένα νέο ?εκπαιδευτικό παράδειγμα? γύρω απο το πως διδάσκονται πχ. τα μαθηματικά. Χαρτί και μολύβι με κλασσικές ασκήσεις είναι ένα πράγμα, το να χρησιμοποιείς απλά μαθηματικά φαινόμενα στο να δημιουργείς απλές κατασκευές ή άλλες δημιουργίες είναι κάτι άλλο

http://www.abc.net.au/sundayprofile/stories/s1144341.htm

Να δώσει περισσότερη εμπιστοσύνη στις διανοητικές, μαθησιακές και δημιουργικές δυνατότητες των παιδιών οι οποίες είναι ιδιαίτερα υποεκτιμημένες. Στόχος είναι τα παιδιά να μπορούν να κάνουν τα πάντα (+συντήρηση λογισμικού) στο εργαλείο αυτό
http://usinfo.state.gov/usinfo/Archive/2006/Nov/14-358060.html

Το ζητούμενο είναι, τελικά, να αντιμετωπίζεται ο δάσκαλος ως συνεργάτης και καταλύτης δημιουργικής μάθησης
http://www.techlearning.com/blog/2007/01/olpc_far_more_at_stake_than_te.php
http://weeklysqueak.wordpress.com/2006/11/17/squeak-in-extremadura/

Δείτε και την ελληνική ομάδα και το εξελληνισμένο wiki για το OLPC

http://wiki.laptop.org/go/OLPC_Greece

http://olpc.ellak.gr

Το κείμενο είναι από τη σελίδα republic.gr

Αναζήτηση

Ανακοινώσεις

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 280 επισκέπτες και κανένα μέλος

Σύνδεση Χρήστη

Εμφανίσεις Άρθρων
297743