2010-2011
Β1 7-4-11
Β1 ΠΕΜΠΤΗ 7-4-2011
ΓΛΩΣΣΑ: Έγινε η άσκηση 7 από το βιβλίο του μαθητή σελίδα 15 και οι ασκήσεις 5, 6 και 7 από το τετράδιο εργασιών σελίδες 35-36.
Ορθογραφία, αντιγραφή, προτάσεις, άσκηση 7 τα επιρρήματα: δυνατά, ευχάριστα, γρήγορα, σύντομα, αργά, απαλά, πρόχειρα, όμορφα
Ανάγνωση δεν έχουμε.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το βιβλίο του μαθητή κάναμε το επαναληπτικό σελίδες 32 και 33.
Μια φωτοτυπία γλώσσας και μαθηματικών.
Β1 5-4-2011
Β1 ΤΡΙΤΗ 5-4-2011
ΓΛΩΣΣΑ: Έγιναν οι ασκήσεις 5 και 6 από το βιβλίο του μαθητή και οι ασκήσεις 2, 3 και 4 από το τετράδιο εργασιών σελίδες 33-35.
Ορθογραφία, αντιγραφή, προτάσεις, άσκηση 6 : Λίγο ακόμα θα ιδούμε τις μυγδαλιές ν? ανθίζουν, τα μάρμαρα να λάμπουν στον ήλιο τη θάλασσα να κυματίζει..
Ανάγνωση άσκηση 6 « Λίγο ακόμα» (όποιο παιδί θέλει το μαθαίνει απ? έξω).
Μια φωτοτυπία 2 σελίδων.
Εξάσκηση στην προπαίδεια και στην ώρα.
Αύριο Τετάρτη 6 Απριλίου 2011 δεν έχουμε σχολείο, γιατί θα έχουμε όλοι οι δάσκαλοι του σχολείου σεμινάριο από το σχολικό σύμβουλο.
Β1 4-4-11
Β1 ΔΕΥΤΕΡΑ 4-4-2011
ΓΛΩΣΣΑ: Έγιναν οι ασκήσεις 3 και 4 από το βιβλίο του μαθητή.
Ορθογραφία, αντιγραφή, προτάσεις, άσκηση 4 τελευταία πρόταση από τα «τα ψηλά βουνά» : Τελικά όλοι μαζί συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία της ομάδας και περνούν ένα αξέχαστο καλοκαίρι.
Ανάγνωση άσκηση 4 « Τα ψηλά βουνά».
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο εργασιών κεφάλαιο 40 σελίδες 30 και 31.
Μια φωτοτυπία γλώσσας και μαθηματικών.
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
{pgslideshow id=28|width=430|height=320|delay=3000|image=O}
Σήμερα για το τμήμα μου όσο και για μένα ήταν μια ξεχωριστή μέρα. Κάναμε μάθημα λίγο διαφορετικό από τις άλλες φορές, αλλά νομίζω ότι ήταν πολύ πιο ουσιαστικό από κάθε άλλη φορά.
Όλη η μέρα μας ήταν αφιερωμένη στο παιδικό βιβλίο. Βέβαια εμείς κάθε μέρα ξεκινάμε το μάθημα αφιερώνοντας του λίγο χρόνο. Κάθε πρωί δε γράφουμε ορθογραφία αλλά λέμε τις εντυπώσεις μας, δείχνουμε τις εικόνες που μας άρεσαν, τις ζωγραφιά που κάναμε ή παίζουμε ένα κομμάτι από τα βιβλία που έχουμε δανειστεί από τη βιβλιοθήκη της τάξης ή από τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου.
Σήμερα όμως αφιερώσαμε αρκετές ώρες στο βιβλίο. Πήγαμε στο χώρο της δανειστικής βιβλιοθήκης και αφού μιλήσαμε πώς πρέπει να διαλέγουμε βιβλία, κάναμε ένα κύκλο και διαβάσαμε παραμύθια. ( Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων κ.ά.)
Πήγαμε πίσω στην τάξη και με τη βοήθεια του υπολογιστή διαβάσαμε το παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν « Η Πριγκίπισσα και το ρεβίθι», (www.paramithia.net) και από το δικό μου αρχείο το βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά «Η Δόνα Τερηδόνα»(κάναμε πράξη το ηλεκτρονικό βιβλίο).
Προσπαθήσαμε να φτιάξουμε ένα δικό μας μικρό βιβλίο σε μορφή κόμιξ. Δημιουργήσαμε τους δικούς μας σελιδοδείκτες , ζωγραφιές που έχουν βγει μέσα από τα βιβλία που έχουν διαβάσει τα παιδιά.
Τέλος είδαμε μια πολύ συγκινητική ιστορία σε καρτούν βασισμένη στο βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά «Ένα δέντρο μια φορά».
( Ο δάσκαλος της τάξης, Καψαλάκης Γιώργος)