Από το εγώ στο εμείς (πως γίναμε ομάδα)
Εδώ και πολλά χρόνια στο σχολείο μας η λέξη συνεργασία δεν είναι άγνωστη. Δεν ψά-χνουμε σε λεξικά να βρούμε τη σημασία της. Την κάνουμε καθημερινή πράξη.
?Εγώ σήμερα είχα αυτό το πρόβλημα μέσα στην τάξη μου, εσύ τι θα έκανες, πες μου τη γνώμη σου?. Αυτές τις συζητήσεις τις ακούς συχνά στα διαλείμματα.
Έτσι φέτος όταν ο συνάδελφος και παλιός δάσκαλος του σχολείου κ. Χάρης Παπαδό-πουλος μας μίλησε για το πρόγραμμα (ΙTL), δε δυσκολευτήκαμε να απαντήσουμε ότι θα θέλαμε να δοκιμάσουμε.
Έτσι μας έφερε σε επαφή με τον κ. Μπαγκάκη και του συνεργάτες του και ξεκινήσαμε. Βέβαια δεν μας ήταν άγνωστο το πρόγραμμα μιας και οι περισσότεροι από μας είχαμε παρακολουθήσει σεμινάρια από την προηγούμενη εφαρμογή του στη Ελλάδα.
Θα θέλαμε να έχουμε κάνει περισσότερα βήματα, αλλά υπάρχουν μεγάλες δυσκολίες στο να καταφέρουμε να βρούμε κοινή ώρα για να συναντηθούμε όλοι μαζί. Το σημαντι-κό είναι ότι το πρώτο δύσκολο βήμα έγινε, άρα γιατί να μην γίνουν κι άλλα;