2010-2011
Β1 17-1-2011
Β1
ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011
ΓΛΩΣΣΑ: Σήμερα κάναμε από το βιβλίο του μαθητή τις ασκήσεις 3, 4, 5, KAI 6, σελίδες 9 και 10. Από το τετράδιο εργασιών τις ασκήσεις 4 και 5, σελίδες 53 και 54.
Ορθογραφία, αντιγραφή, προτάσεις : Τις λέξεις της άσκησης 3 βιβλίο μαθητή : λεπτός χοντρός, αδύνατος, όρθιος, καθιστός, μονόχρωμη, πολύχρωμη, μεγάλη, μικρή, ωραίο, παλιό, άσχημο, καινούριο.
Ανάγνωση: Δεν έχουμε.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Επαναληπτικό, σελίδες 62 και 63.
Μια φωτοτυπία γλώσσας και μαθηματικών.
Μια φωτοτυπία γραμματικής. Δεν τη μαθαίνουμε απ? έξω. Τη διαβάζουμε και κάνουμε δικά μας παραδείγματα στο πρόχειρο του σπιτιού, για εξάσκηση. Καλό είναι οι φωτοτυπίες της γραμματικής να φυλάσσονται σε χωριστό ντοσιέ. Θα χρειαστούν και τα επόμενα χρόνια.
Χριστουγεννιάτικη ιστορία
Ένα βιβλίο που έγραψαν οι μαθητές του Β1
Διαβάστε το βιβλίο
B1 14-1-2011
Β1
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011
ΓΛΩΣΣΑ: Σήμερα κάναμε από το βιβλίο του μαθητή (2ο τεύχος), τις ασκήσεις 1 και 2, σελίδες 7 και 8. Από το τετράδιο εργασιών τις ασκήσεις 1 και 2, σελίδα 51.
Ορθογραφία, αντιγραφή, προτάσεις : Την τελευταία πρόταση της σελίδας 6 από το βιβλίο του μαθητή: Καλό μου ημερολόγιο, νομίζω ότι δε θα ξεχάσω ποτέ αυτό το ταξίδι!
Ανάγνωση: Βιβλίο μαθητή, σελίδα 6.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο εργασιών, κεφάλαιο 23, σελίδες 20 και 21.
Κάναμε εξάσκηση με αριθμούς στόχους, όπως έχει το βιβλίο του μαθητή σελίδα 61 και η χθεσινή φωτοτυπία. Μπορείτε να κάνετε και άλλη εξάσκηση στο σπίτι.
( Στην πρόσθεση ανεβαίνω πρώτα στον αριθμό που έχει μηδέν μετά τον αριθμό που μου έχουν δώσει και μετά φτάνω στον αριθμό στόχο. π.χ. : 25+?.=80 25+5=30 30+50=80
46+?. =64 46+4=50 50+14=64
Στην αφαίρεση κατεβαίνω στον αριθμό που έχει μηδέν και μετά φτάνω στον αριθμό στόχο
π.χ. : 56-?. = 47 56-6= 50 50-3=47
38-?.. =18 38-8=30 30 -12=18 )
Μια φωτοτυπία γλώσσας και μαθηματικών.