2010-2011
Β1
B1
ΔΕΥΤΕΡΑ 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελίδα 40 στο βιβλίο.
Ορθογραφία, αντιγραφή, προτάσεις θα έχουμε τις λέξεις της σελίδας 40( ασπίδα, αψίδα, σπάθα, σπάθα, ψαθί, σπαθί, σπίτι, ταψί σκηνή, ξινή, σκύλος, ξύλο, σκίσιμο, ξύσιμο, ξυράφι, σκάκι).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο Εργασιών σελίδες 24και 25.
Μία φωτοτυπία Γλώσσας, μία Μαθηματικών.
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Την Τετάρτη 20-10-10 και τα δύο τμήματα της δευτέρας με τους δασκάλους τους κ. Γεωργακοπούλου και κ. Καψαλάκη , μαζί και η διευθύντρια του σχολείου μας κ. Φέγγαρη Μαρία, επισκεφτήκαμε το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Ο καιρός μάς βοήθησε μιας και η μέρα ήταν ηλιόλουστη. Έτσι η ευχαρίστηση ήταν διπλή. Περνώντας την είσοδο του Πανεπιστημίου ήταν σαν να φεύγαμε από την έρημο και να μπαίναμε μέσα σε μια όαση.
Τι να πρωτοθαυμάσουμε; Τα κατακόκκινα τριαντάφυλλα, τα πολύχρωμα λουλούδια, το κελάηδημα των πουλιών, όλα ήταν υπέροχα και μαγευτικά.
Τα παιδιά δεν προλάβαιναν να σημειώνουν λέξεις στα τετράδια τους.
Σε λίγο μπήκαμε στο κεντρικό κτήριο και η υπεύθυνη μας οδήγησε στο αμφιθέατρο. Εκεί τα παιδιά αφού συστήθηκαν και άκουσαν λίγα λόγια για το Πανεπιστήμιο και την ιστορία του, εκμυστηρεύτηκαν το όνειρο τους. Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω;
Έμαθαν ότι το Πανεπιστήμιο έχει τέσσερα τμήματα: Οικιακής Οικονομίας και Ορυκτολογίας, επιστήμης Διαιτολογίας και Διατροφής, Γεωγραφίας, Πληροφορικής και Τηλεματικής.
Μετά το αμφιθέατρο επισκεφτήκαμε τη βιβλιοθήκη. Ένα πολύ καλά οργανωμένο χώρο, με πολλά βιβλία που εντυπωσίασε τα παιδιά. Εκεί υπήρχαν φοιτητές που μελετούσαν.
Αφού κάναμε μια βόλτα στους πανέμορφους κήπους του Πανεπιστημίου, εδώ να πούμε ότι στο χώρο αυτό υπάρχουν κυψέλες με μελίσσια, ευχαριστήσαμε για τη φιλοξενία και φύγαμε.
Πήραμε την υπόσχεση ότι θα υπάρξει συνεργασία του Σχολείου μας με το Πανεπιστήμιο, με ενημέρωση γονέων και παιδιών σχετικά με τη διατροφή.
Στο γυρισμό κάναμε μια μικρή βόλτα γύρω από τη γειτονιά μας.
Στη συνέχεια διαβάστε λίγα λόγια για την ιστορία του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου.
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Την Τετάρτη 20-10-10 και τα δύο τμήματα της δευτέρας με τους δασκάλους τους κ. Γεωργακοπούλου και κ. Καψαλάκη , μαζί και η διευθύντρια του σχολείου μας κ. Φέγγαρη Μαρία, επισκεφτήκαμε το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Ο καιρός μάς βοήθησε μιας και η μέρα ήταν ηλιόλουστη. Έτσι η ευχαρίστηση ήταν διπλή. Περνώντας την είσοδο του Πανεπιστημίου ήταν σαν να φεύγαμε από την έρημο και να μπαίναμε μέσα σε μια όαση.
Τι να πρωτοθαυμάσουμε; Τα κατακόκκινα τριαντάφυλλα, τα πολύχρωμα λουλούδια, το κελάηδημα των πουλιών, όλα ήταν υπέροχα και μαγευτικά.
Τα παιδιά δεν προλάβαιναν να σημειώνουν λέξεις στα τετράδια τους.
Σε λίγο μπήκαμε στο κεντρικό κτήριο και η υπεύθυνη μας οδήγησε στο αμφιθέατρο. Εκεί τα παιδιά αφού συστήθηκαν και άκουσαν λίγα λόγια για το Πανεπιστήμιο και την ιστορία του, εκμυστηρεύτηκαν το όνειρο τους. Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω;
Έμαθαν ότι το Πανεπιστήμιο έχει τέσσερα τμήματα: Οικιακής Οικονομίας και Ορυκτολογίας, επιστήμης Διαιτολογίας και Διατροφής, Γεωγραφίας, Πληροφορικής και Τηλεματικής.
Μετά το αμφιθέατρο επισκεφτήκαμε τη βιβλιοθήκη. Ένα πολύ καλά οργανωμένο χώρο, με πολλά βιβλία που εντυπωσίασε τα παιδιά. Εκεί υπήρχαν φοιτητές που μελετούσαν.
Αφού κάναμε μια βόλτα στους πανέμορφους κήπους του Πανεπιστημίου, εδώ να πούμε ότι στο χώρο αυτό υπάρχουν κυψέλες με μελίσσια, ευχαριστήσαμε για τη φιλοξενία και φύγαμε.
Πήραμε την υπόσχεση ότι θα υπάρξει συνεργασία του Σχολείου μας με το Πανεπιστήμιο, με ενημέρωση γονέων και παιδιών σχετικά με τη διατροφή.
Στο γυρισμό κάναμε μια μικρή βόλτα γύρω από τη γειτονιά μας.
Στη συνέχεια διαβάστε λίγα λόγια για την ιστορία του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου.
Β1
Β1
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22-10-10
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελίδες 38 και 39, άσκηση 5 και από το τετράδιο εργασιών σελίδες 20και 21 οι ασκήσεις 2 και 3.
Ο κατάλογος 2 σελίδα 38 ορθογραφία, αντιγραφή, προτάσεις.
Ανάγνωση θα έχουμε τις δύο πρώτες στροφές του ποιήματος Ο φτεροπόδαρος σελίδα37.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Βιβλίο κεφάλαιο 9 σελίδες 30,31 και τετράδιο εργασιών σελίδα 24 η άσκηση 1.
Θα παρακαλούσα πολύ όταν τα παιδιά γιορτάζουν να φέρνουν μόνο γλυκά και όχι τούρτες, οι τούρτες να κόβονται στο σπίτι. Δημιουργείται μεγάλη αναστάτωση στην τάξη. Ευχαριστώ
Β1
Β1
ΤΕΤΑΡΤΗ 20-10-10
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελίδες 37 και 38, ασκήσεις 3και 4 και από το τετράδιο εργασιών σελίδα 19 η άσκηση 1.
Οι δύο τελευταίοι στίχοι του ποιήματος « Όποιος μυαλό δεν έχει έχει πόδια, για να τρέχει!» ορθογραφία, αντιγραφή προτάσεις.
Ανάγνωση θα έχουν να μάθουν απέξω τους στίχους με τα μαύρα γράμματα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο εργασιών το επαναληπτικό σελίδες 22-23. Για το σπίτι θα έχουμε από τις σελίδες αυτές τις ασκήσεις γ, δ, ε.
Αύριο Πέμπτη 21-10-10 δεν έχουμε σχολείο, γιατί οι δάσκαλοι έχουμε γενική συνέλευση.