2010-2011
Β1
ΤΡΙΤΗ 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελίδες 35, 36 στο βιβλίο.
Ορθογραφία, αντιγραφή, προτάσεις θα έχουμε τις λέξεις της λίστας 4, σελίδα 36.
Μία φωτοτυπία Γλώσσας.
Αύριο, αν ο καιρός μας το επιτρέψει, θα επισκεφτούμε το Χαροκόπειο πανεπιστήμιο.
Β1
B1
ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010
ΓΛΩΣΣΑ: Σήμερα γράψαμε «Σκέφτομαι και γράφω».
Δεν έχουν ορθογραφία, ανάγνωση, αντιγραφή.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το βιβλίο επαναληπτικό, σελίδες 28-29.
Μία φωτοτυπία γλώσσας, μία μαθηματικών.
Την Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010 δεν έχουμε σχολείο, γιατί οι δάσκαλοι έχουμε Γενική Συνέλευση.
Επίσκεψη στο Ναυτικό Μουσείο
Την Πέμπτη 14-10-2010, η Β΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το Ναυτικό Μουσείο, που βρίσκεται στον Πειραιά και συγκεκριμένα στη μαρίνα της Ζέας.
Έγινε ξενάγηση στα εκθέματα του μουσείου που είναι εντυπωσιακά. Ξεκινούν από τα προϊστορικά χρόνια και φτάνουν μέχρι της μέρες μας.
Είναι το μεγαλύτερο Ναυτικό Μουσείο της Ελλάδας με πάνω από 4.000 κειμήλια, έργα τέχνης, ιστορικά αντικείμενα, ναυτικά όργανα, διοράματα, αναπαραστάσεις, τμήματα και μοντέλα πλοίων εκτιθέμενα χρονολογικά και θεματικά.
Παρουσιάζει το μεγάλο ναυτικό ταξίδι του λαού μας και μας ταξιδεύει στα ελληνικά πελάγη και στα μεγάλα ναυτικά επιτεύγματα του Έλληνα Ναυτικού επί του υγρού στοιχείου όλου του πλανήτη.
Στο τέλος του προγράμματος τα παιδιά έφτιαξαν το δικό του πλοίο, από πηλό το οποίο πήραν μαζί τους.
Είναι μια πολύ ωραία πρόταση για όλους να το επισκεφθούν κάποιο Σαββατοκύριακο και να κάνουν τη βόλτα τους στη μαρίνα της Ζέας και το Πασαλιμάνι.
Επίσκεψη στο Ναυτικό Μουσείο
Την Πέμπτη 14-10-2010, η Β΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το Ναυτικό Μουσείο, που βρίσκεται στον Πειραιά και συγκεκριμένα στη μαρίνα της Ζέας.
Έγινε ξενάγηση στα εκθέματα του μουσείου που είναι εντυπωσιακά. Ξεκινούν από τα προϊστορικά χρόνια και φτάνουν μέχρι της μέρες μας.
Είναι το μεγαλύτερο Ναυτικό Μουσείο της Ελλάδας με πάνω από 4.000 κειμήλια, έργα τέχνης, ιστορικά αντικείμενα, ναυτικά όργανα, διοράματα, αναπαραστάσεις, τμήματα και μοντέλα πλοίων εκτιθέμενα χρονολογικά και θεματικά.
Παρουσιάζει το μεγάλο ναυτικό ταξίδι του λαού μας και μας ταξιδεύει στα ελληνικά πελάγη και στα μεγάλα ναυτικά επιτεύγματα του Έλληνα Ναυτικού επί του υγρού στοιχείου όλου του πλανήτη.
Στο τέλος του προγράμματος τα παιδιά έφτιαξαν το δικό του πλοίο, από πηλό το οποίο πήραν μαζί τους.
Είναι μια πολύ ωραία πρόταση για όλους να το επισκεφθούν κάποιο Σαββατοκύριακο και να κάνουν τη βόλτα τους στη μαρίνα της Ζέας και το Πασαλιμάνι.
Β1
B1
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010
ΓΛΩΣΣΑ: Σήμερα κάναμε τη σελίδα 34 του βιβλίου. Τετράδιο Εργασιών σελίδες 16-17οι ασκήσεις 4, 5 και 6.
Οι στίχοι από το ποίημα «Το ποταμάκι» Τετράδιο Εργασιών« -Από πού είσαι ποταμάκι; -Από κείνο το βουνό.» θα είναι ορθογραφία, αντιγραφή 2 φορές, 2 προτάσεις.
Ανάγνωση έχουμε το ποίημα «Το ποταμάκι».
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το βιβλίο κεφάλαιο 8, σελίδες 26-27.
Τετράδιο Εργασιών σελίδες 20-21.
Μία φωτοτυπία γλώσσας, μία μαθηματικών.
Στην ιστοσελίδα του σχολείου υπάρχουν φωτογραφίες από την επίσκεψη στο Ναυτικό Μουσείο (http://17dim-kallith.att.sch.gr)
B1
B1
ΤΕΤΑΡΤΗ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010
ΓΛΩΣΣΑ: Σήμερα κάναμε τη σελίδα 33 του βιβλίου.
Οι μονοσύλλαβες λέξεις« Οι, και, τι, το, σου, μου, η, σε, μια, πως, του,να.» θα είναι ορθογραφία, αντιγραφή 2 φορές, 2 προτάσεις.
Ανάγνωση έχουμε «Ο Αρμπέν χάνει το δόντι του».
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο Εργασιών σελίδες 18,19
Μία φωτοτυπία γλώσσας, μία μαθηματικών.
Την Παρασκευή, αν είναι όλα τα παιδιά θα γίνει φωτογράφιση για το ημερολόγιο.
Αύριο πάμε την εκπαιδευτική εκδρομή στο Ναυτικό Μουσείο.
Ερχόμαστε και σχολάμε κανονικά όπως κάθε μέρα.
Δε θα φέρουν βιβλία μαζί τους.
Τα παιδιά να έχουν το νερό και το φαγητό τους, μια σακουλίτσα μήπως μας χρειαστεί στο λεωφορείο και χαρτομάντιλα.
Όσα παιδιά τα ενοχλεί το αυτοκίνητο καλύτερα να μην έχουν φάει πρωινό.