Δημιουργούμε
Χριστουγεννιάτικη Γιορτή 2011
{pgslideshow id=44|width=430|height=320|delay=3000|image=O}
Ο ιππότης της αγάπης
Τη θεατρική παράσταση "Ο ιππότης της αγάπης" ανέβασαν πέρσι οι μαθητές της πέμπτης τάξης μαζί με την δασκάλα της θεατρικής αγωγής Νάντια Γρηγοριάδου.
{pgslideshow id=34|width=430|height=320|delay=3000|image=O}
Η Χιονάτη και οι επτά νάνοι
Φωτογραφίες από τη θεατρική παράσταση, «Η Χιονάτη και οι επτά νάνοι», που έδωσαν οι μαθητές της Στ΄ τάξης του σχολείου μας , την Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011, στο Δημοτικό θέατρο Καλλιθέας.
Σκηνοθεσία: κ. Νίκος Τσεργάς
Μουσική επιμέλεια: κ. Ράνια Ααρών
{pgslideshow id=33|width=430|height=320|delay=3000|image=O}
Το ημερολόγιό μας 2010-2011
Δείτε το ημεορολόγιο μας πατώντας περισσότερα...
Απάντηση από τη ψυχολόγο
Μόνο που αυτό δεν είναι παραμύθι που συνέβει κάπου, κάποτε με κάποιους. Είναι η ιστορία μιας ομάδας δασκάλων που θέλησαν να ξαναμπούν για λίγο στη θέση του μαθητή και να ξανδούν το ρόλο τους από τη θέα των μαθητών τους.
Κέντρο πρόληψης εξάρτησης "Σταθμός"
Διαβάστε πληροφορίες για το κέντρο πρόληψης εξάρτησης "Σταθμός".
Ένα παραμύθι αλλιώτικο απ' τ' άλλα
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν δώδεκα παιδία, έντεκα κορίτσια κι ένα αγόρι. Το αγαπημένο τους παιχνίδι ήταν το "σχολείο". Κάναν για μαθητές τους τις κούκλες ή τα γειτονόπουλά τους και οι ίδιοι γινόντουσαν οι δάσκαλοι. Και τους μάθαιναν να γράφουν και να διαβάζουν να λογαριάζουν, να ζωγραφίζουν και να τραγουδούν.
Η συνέχεια από το πρωτότυπο της κ.Ράνιας Ααρών
Τα πρώτα μας βήματα
Aπό τη μέχρι τώρα εμπειρία μας στις σχολικές αίθουσες έχουμε αντιμετωπίσει διάφορες προβληματικές συμπεριφορές παιδιών. Βασικός μας στόχος είναι πώς θα αντιμετωπίσουμε αυτές τις συμπεριφορές. Κάποια παιδιά δεν πειθαρχούν, δεν έχουν όρια, πρέπει να τα τιμωρήσουμε; Άλλα παιδιά δεν μπορούν να συνεργαστούν, δεν μπορούν να ενταχθούν σε μια ομάδα. Πώς χειριζόμαστε τέτοιες καταστάσεις; Άλλες φορές υπάρχει ένα πνεύμα ρατσισμού μεταξύ των παιδιών. Πώς το αντιμετωπίζουμε;
Όλα αυτά τα συζητήσαμε στην πρώτη συνάντηση. Στη δεύτερη συνάντηση καταλήξαμε στο θέμα «Πειθαρχία ? Όρια ? Τιμωρία», γιατί πιστεύουμε ότι μόνο με τα όρια και τους κανόνες μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τέτοιες καταστάσεις.
Στόχος μας με την υλοποίηση του προγράμματος είναι η καλύτερη λειτουργία της τάξης, ο σεβασμός και η συνεργασία μεταξύ των παιδιών, όπου όλοι θα τηρούν τα όρια και τους κανόνες.
Στην επόμενη συνάντηση αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε την υλοποίηση του προγράμματος με το «Ημερολόγιο», όπου εκεί θα καταγράφονται περιστατικά από κάθε τμήμα, θα τα συζητάμε και θα προτείνουμε διάφορες πρακτικές. Σε επόμενη συνάντηση θα συζητάμε αν αυτές οι πρακτικές είχαν αποτέλεσμα.
Επιπλέον θα θέλαμε να συναντήσουμε και συναδέλφους από άλλα σχολεία και θα θέλαμε να τους ακούσουμε πώς διαχειρίζονται όμοιες καταστάσεις και πώς υλοποιούν το πρόγραμμα, για να μπορέσουμε να κάνουμε μεγαλύτερα βήματα.
Επίσης θα θέλαμε να φτιάξουμε ένα ερωτηματολόγιο, που με αυτό θα διαπιστώσουμε ποιες είναι οι σχέσεις οικογένειας ? παιδιών, οικογένειας ? σχολείου. Σκοπός είναι να διαπιστώσουμε αν στο σπίτι υπάρχουν όρια και κανόνες.
Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα μας βοηθά το γεγονός ότι έχουμε μια φιλική σχέση μεταξύ μας, κοινούς στόχους και καλή συνεργασία. Δυσκολία μας είναι ότι δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για να συναντιόμαστε.