17ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας

Το σχολείο μας

school

Ο Κήπος του Προφήτη

Τα παιδιά σας δεν είναι παιδιά σας.

Είναι οι γιοι και οι κόρες της λαχτάρας της ζωής για τη ζωή.

Έρχονται στη ζωή με τη βοήθειά σας, αλλά όχι από σας και μ? όλο που είναι μαζί σας, δεν ανήκουν σε σας.

Μπορείτε να τους δώσετε την αγάπη σας, όχι όμως και τις ιδέες σας, γιατί αυτά έχουν τις δικές τους ιδέες.

Μπορείτε να στεγάσετε το σώμα τους, όχι όμως και την ψυχή τους, γιατί η ψυχή τους κατοικεί στο σπίτι του αύριο, που εσείς δεν μπορείτε να επισκεφθείτε ούτε στα όνειρά σας.

Μπορείτε να προσπαθήσετε να τους μοιάσετε, αλλά μην γυρεύετε να κάνετε αυτά να σας μοιάσουν, γιατί η ζωή δεν πηγαίνει προς τα πίσω και δεν σταματά στο χθες.

Εσείς είστε τα τόξα, απ? όπου τα παιδιά σαν ζωντανά βέλη θα τιναχτούν μπροστά.

Χαλίλ Γκιμπράν

Οι εντυπώσεις μας από την Ακρόπολη

akropoliΣήμερα Παρασκευή 21 Μαΐου μια βροχερή, συννεφιασμένη μέρα πήγαμε στο βράχο της Ακρόπολης.
Εκεί είδαμε τα Προπύλαια, το ναό της Αθηνάς Νίκης, το Ερέχθειο και τον πιο λαμπρό ναό, τον Παρθενώνα. Ακόμη είδαμε το Θησείο, τον Άρειο Πάγο, το Ηρώδειο, το θέατρο Διονύσου και την Αρχαία Αγορά.
Μου άρεσε πολύ αυτή η εκδρομή γιατί γνωρίσαμε καινούριες πληροφορίες για τη ζωή της αρχαίας Αθήνας. Μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον που είδαμε τα μνημεία από κοντά.

Νίκη Παπαγεωργίου

Σήμερα η τάξη μας πήγε εκδρομή στην Ακρόπολη. Ξυπνήσαμε νωρίς το πρωί και όταν φτάσαμε στο σχολείο ανεβήκαμε πάνω στην τάξη. Λίγο αργότερα ένας συμμαθητής μας, ο Κωστής, μας κέρασε σοκολατάκια γιατί είχε τη γιορτή του. Ύστερα κατεβήκαμε κάτω στην αυλή και φύγαμε με το πούλμαν που μας περίμενε έξω από το σχολείο.
Όταν επιτέλους φτάσαμε η ξεναγός μας είπε πολλά πράγματα. Από χαμηλά, σιγά-σιγά πήγαμε στα ψηλά. Εκεί πάνω μου άρεσε πάρα πολύ. Φαινόταν και το καινούριο μουσείο της Ακρόπολης. Η ξεναγός μας μίλησε για τα Προπύλαια, τον Παρθενώνα, το Ερέχθειο με τις Καρυάτιδες και ένα σωρό άλλα πράγματα.
Όταν τελειώσαμε γυρίσαμε στο σχολείο όλοι χαρούμενοι.

Ηλιάνα Σπιροπάλι

Είναι η πρώτη φορά που πήγα στην Ακρόπολη. Ήταν ωραία όλα τα αξιοθέατα. Ο Παρθενώνας είχε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Πέρασα πολύ ευχάριστα. Θα ήθελα να ξαναπάω.

Μιχάλης Βλάχος

Σήμερα η Τετάρτη τάξη του σχολείου μας πήγε εκδρομή στην Ακρόπολη. Εντύπωση μου έκανε ότι έρχονταν άνθρωποι από όλον τον κόσμο. Επίσης με εντυπωσίασαν πολύ τα κιονόκρανα πόσο διαφορετικά ήταν από ό,τι είχα φανταστεί.

Γιάννης Ίσκος

Σήμερα η τάξη μας πήγε στην Ακρόπολη. Ανεβήκαμε σε ένα πούλμαν και φτάσαμε.
Καθώς ανεβαίναμε η ξεναγός μας έλεγε διάφορα πράγματα. Αυτό που μου άρεσε ήταν ότι βλέπαμε όλη την Αθήνα. Έτσι μπόρεσα να μάθω πού υπάρχουν αρχαία. Είδα θέατρα αρχαία και το μνημείο Φιλοπάππου. Είδα το Παναθηναϊκό Στάδιο. Μπόρεσα και είδα και τον Πειραιά.
Αυτά μου άρεσαν από αυτήν την εκδρομή.

Κωστής Ίσκος

Σήμερα η τάξη μου πήγε στην Ακρόπολη. Εκεί είδαμε πολλούς ναούς που έφτιαξαν οι αρχαίοι Έλληνες. Η ξεναγός μας έδειξε πολλά μνημεία όμως το πιο αγαπημένο μου είναι ο Παρθενώνας.
Θα ήθελα να ξαναπάω.

Μαριάννα Κακλαμάνου

Με την τάξη μου, την Παρασκευή 21-5-2010, επισκεφθήκαμε το βράχο της Ακρόπολης και είδαμε τα Προπύλαια και τον Παρθενώνα. Υπήρχαν πάρα πολλοί τουρίστες, Κινέζοι, Αμερικάνοι, Άγγλοι και η αλήθεια είναι πως δυσκολευόμουν πολύ να ακούσω την ξεναγό.
Μετά την ξενάγηση πήγαμε και σε ένα πολύ ωραίο μέρος για να ξεκουραστούμε λιγάκι και να φάμε.

Αλέξης Κληρονόμος

akropoli2Σήμερα Παρασκευή 21 Μαΐου 2010 πήγαμε με το σχολείο εκδρομή στην Ακρόπολη.
Η Ακρόπολη από κοντά είναι πιο ζωντανή από ό,τι σε φωτογραφίες. Εκεί που πήγαμε πρώτα πρώτα είδαμε τα Προπύλαια, το Ερέχθειο και τον Παρθενώνα. Στα Προπύλαια μπόρεσα και είδα κολόνες δωρικού ρυθμού. Στο Ερέχθειο υπήρχαν οι 6 Καρυάτιδες που κρατούσαν τη στέγη του υπόλοιπου ναού. Βασικά συνολικά υπήρχαν 7 αλλά τη μία την πήρε ο Λόρδος Έλγιν και την έχουν στο Βρετανικό μουσείο. Σε όλο το βράχο υπήρχαν αρχαιολόγοι και εργάτες που επισκεύαζαν τα μάρμαρα.
Μου άρεσε πάρα πολύ και με ευχαρίστηση θα ήθελα να επισκεφτώ το μέρος πάλι.

Στέλιος Χατζηνικολάου

Σήμερα Παρασκευή με τους συμμαθητές μου και τη δασκάλα μου πήγαμε στην Ακρόπολη, το μέρος που επισκέπτεται τόσος κόσμος.
Τα μνημεία που με εντυπωσίασαν ήταν οι Καρυάτιδες, ο Παρθενώνας και τα Προπύλαια. Θα ήθελα να ξαναπάω πάρα πολύ.

Γιώργος Τουρλούκης

Σήμερα πήγαμε εκδρομή με το σχολείο μου στην Ακρόπολη. Εμένα μου έκαναν εντύπωση οι τουρίστες που υπήρχαν από άλλες χώρες. Μου άρεσαν τα κτίρια που είδαμε γιατί οι αρχαίοι Έλληνες τα έφτιαχναν διαφορετικά.
Το κυριότερο όμως που με εντυπωσίασε ήταν ένας Αμερικανός που, αν και ήταν ανάπηρος, είχε ταξιδέψει από τη χώρα του μέχρι την Ελλάδα για να δει τα αξιοθέατά μας!

Κατερίνα Σιάρκου

Σήμερα πήγαμε εκδρομή στην Ακρόπολη και είδαμε τον Παρθενώνα, τα Προπύλαια, το Ερέχθειο και το ναό της θεάς Αθηνάς Νίκης. Δεν είχα καμία ερώτηση γιατί η ξεναγός μας τα εξήγησε πολύ ωραία.

Παναγιώτης Μύαρης

Σήμερα πήγαμε να δούμε την Ακρόπολη. Ήταν πολύ ωραία γιατί είχαμε μια ωραία και χαρούμενη ξεναγό που μας ξενάγησε και μας έδειξε τα αξιοθέατα. Θα ήθελα να ξαναπάω.

Χαρά Σταθοπούλου

Πολλοί άνθρωποι από όλον τον κόσμο ταξιδεύουν για να δουν τα αξιοθέατα της Ελλάδας. Έτσι και η τάξη μας επισκέφτηκε την Ακρόπολη.
Μπόρεσα να δω τον Παρθενώνα, τις Καρυάτιδες, τα Προπύλαια και το ναό της Αθηνάς Νίκης.
Όλα αυτά μου άρεσαν πάρα πολύ γιατί απέκτησα μεγάλες εμπειρίες!
Θα ήθελα να πάω πάλι στην Ακρόπολη για να δω όλα αυτά τα ωραία μνημεία!

Βασιλική Παπακώστα Δ1

Ένα πρωινό Παρασκευής πήγαμε με το σχολείο μου εκδρομή στο βράχο της Ακρόπολης. Αφού είδαμε τα Προπύλαια συνεχίσαμε στον Παρθενώνα, ο οποίος μου έκανε την περισσότερη εντύπωση. Πιο πολύ με εντυπωσίασαν οι κίονες που ήταν δωρικοί, διότι η αρχή του κίονα ήταν χοντρή και πλατιά ενώ όσο ανέβαινε γινόταν πιο λεπτή. Επίσης μου έκαναν εντύπωση και οι μετόπες που είχαν πάνω τους διάφορες παραστάσεις από τη γιγαντομαχία, την τιτανομαχία και άλλες από την εποχή των θεών του Ολύμπου.
Περάσαμε καταπληκτικά σ? αυτή την εκδρομή και θα ήθελα να ξαναπάω για να δω ακόμη καλύτερα την Ακρόπολη.